پادکست, دورهمی کتاب "کسب و کار" خوانی

جلسه صفر – دورهمی کتاب “کسب و کار” خوانی

گزارش جلسه صفر – دورهمی کتاب “کسب و کار” خوانی

موضوع: شروع به مطالعه کتاب “تست مامان”

ارائه دهنده: سید علی حسینیان، مشاور و منتور کسب و کارهای استارتاپی

تاریخ: 21 بهمن 1402

ساعت: 19:30

مکان: قم ، مرکز تجاری آسیا ، دفتر فنی میزبان یار

خلاصه گزارش:

جلسه صفر دورهمی کتاب “کسب و کار” خوانی با حضور تعدادی از علاقه مندان به حوزه کسب و کار و استارتاپ ها در تاریخ 21 بهمن 1402 در دفتر فنی میزبان یار برگزار شد. این جلسه با هدف آشنایی با کتاب “تست مامان” و شروع مطالعه آن آغاز شد.

در این جلسه:

  • معرفی کتاب “تست مامان”: در ابتدای جلسه، سید علی حسینیان به معرفی کتاب “تست مامان” اثر راب فیتزپردیک پرداختند. ایشان به طور خلاصه به موضوعات و محتوای کتاب اشاره کرده و اهمیت آن را برای صاحبان کسب و کار و استارتاپ ها شرح دادند.

  • شروع مطالعه کتاب: پس از معرفی کتاب، حاضرین در جلسه به مطالعه بخش اول کتاب “تست مامان” پرداختند. در این بخش، به مفاهیمی مانند “ارزش پیشنهادی”، “مشتری ایده آل” و “مدل کسب و کار” پرداخته شد.

  • بحث و گفتگو: پس از مطالعه بخش اول کتاب، حاضرین در جلسه به بحث و گفتگو پیرامون مفاهیم مطرح شده پرداختند. در این بحث و گفتگو، نظرات و تجربیات مختلف به اشتراک گذاشته شد و به سوالات و ابهامات حاضرین پاسخ داده شد.

نتایج جلسه:

  • آشنایی با کتاب “تست مامان” و محتوای آن
  • شروع مطالعه کتاب و بررسی مفاهیم پایه ای آن
  • تبادل نظر و تجربیات بین حاضرین در جلسه

برنامه آینده:

ان شالله جلسه بعدی دورهمی کتاب “کسب و کار” خوانی در تاریخ چهارشنبه ، 2 اسفند 1402 برگزار خواهد شد. در این جلسه، به ادامه مطالعه کتاب “تست مامان” و بحث و گفتگو پیرامون آن پرداخته خواهد شد.

دعوت به همکاری:

از علاقه مندان به حوزه کسب و کار و استارتاپ ها دعوت می شود تا در جلسات دورهمی کتاب “کسب و کار” خوانی شرکت کرده و از تجربیات و نظرات یکدیگر بهره مند شوند.

با تشکر

سید علی حسینیان

مشاور و منتور کسب و کارهای استارتاپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *